Avcılar’da Su Kesintisi (31.08.2015)

"Avcılar’da Su Kesintisi" ile ilgili yorumlar

“Avcılar’da Su Kesintisi” için 1.115 cevap

  1. erkan diyor ki:

    evde hasta olan var ya yazık günah gece yapın işinizi.şikayet ediceksn bu belediyeyi

  2. erkan diyor ki:

    sizin şebeninde taa ..une len böyle bi lektrik bi su nasıl bir belediyesiniz siz ya.alahın cezaları…

  3. Sercan diyor ki:

    Hangi çağda yaşıyoruz bu ne rezillik bu nasıl vurdun duymazlik bu belediye rahatı bozulmasın diye gün içinde yapıyo böyle rezillik olamaz gece halledin şu işleri bu yaz ayı akıl var mantık var biraz mantık lütfen

  4. fatma diyor ki:

    Bu nedir böyle ya işlerinizi geceden halledin her defasında ortada kalıyoruz ya yeter artık yeter.

  5. serap diyor ki:

    Bu kadar dengezilik olmaz insanların işten geliş saatinde sumukesilir bu ne mallik

  6. nur diyor ki:

    avcılarda su yok ne zaman gelir acaba

  7. Atakan Tarımcı diyor ki:

    Evet cihangir mahallesinde su kesintisi var su an bizde de yok

  8. mustafa diyor ki:

    şu an cihangir mahallesinde su kesintisi varmı beyler, su birden bire kesildi vanadan kapatılmış gibi, komşularıda tanımıyorum

  9. Tameryoruk diyor ki:

    Tam kadir gecesi namaz öncesi şu kesilmesi bence biraz kasıt var gibi. Bi dahada oy falan yok. Yıl olmuş 2015 hala şu kesintisi. Ayıp be.

  10. Serhat diyor ki:

    O zaman chp yönetiyodu akp ne yapsın elinden bir şey gelemezdi

  11. esila diyor ki:

    İstanbul gibi gelişmiş bir şehirde olmaması gerekiyor tabiki kesilebilir ama tasarruf için yaz geliyor sürekli aynı sorunlar başlıyor su kesintisi elektirik kesintisi ve parseller bölgesinde hiçbir şekilde çalışma yok sadece temizlik bakımından biraz düzgün ama geliştirme bakımından hiçbirşey yok hep aynı.bu sorunları oy isterken göz önüne almak gerekiyor çocukların oyun oynayacağı doğru düzgün bir yer bile yok

  12. fevziye diyor ki:

    Allah belanızı versin ne biçim beledıyesınız chpye bundan sonra nahh oy oy verırım

  13. yunus diyor ki:

    Yaa bıktım bu avcıların şu kesintisi ndense haftanın iki günü su yok elektrik yok bıktık artık çoluk çocuk perisanlik bıktık vallahi bıktık ne tamir olmaz şebeke arızasi bu kardeşim 80 lerden kalma günler

  14. aslı diyor ki:

    Ne kadar boş konuşuyorsunuz sanki AKP’nin belediyecilik yaptığı yerlerde sular hiç kesilmiyor AKP’nin 2 hafta su vermediğini biliyorum Hatay’ın kırıkhan ilçesine

Bir Cevap Yazın

Avcılar İlçesi Facebook

Avcılar’da Su Kesintisi Görselleri